Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2023 00:20 - ЧРД, скъпа моя!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4717 Коментари: 23 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях студент, рано сутринта, бързах за лекции! Срещу мен, по тротоара,  се движеше момиче! Забило глава в земята ме подмина, без да ме удостои дори с поглед? Помислих си- Тази за каква се смята? Обърнах се, тя кривна зад ъгъла Върнах се, да видя ,къде отива! Влезе в кооперацията на ъгъла от отсрещната страна!
Няколко дни минавах оттам, с надежда да я видя и заговоря  Не се появи и забравих за нея
След  по- малко от година хазяинът ме сюрпризира, продава къщата и аз трябва да напусна квартирата! Заради неудобството ,което ми причинява ,в същия квартал ми е намерил квартира, при възрастни хора, ако ми харесва, след като я видя и се запозная с хазяите , да я наема! При същите условия. Той ме е представил пред тях, като скромен,  че могат да разчитат на мен на помощ, ако се наложи!
Оказа се , че те живеят в същата кооперация, в която влезе момичето Така, че не се поколебах, приех да се нанеса при тези хора

Но момичето го нямаше Траех си, не питах Исках да се срещнем случайно Хората бяха симпатични, канеха ме вечер да гледам телевизия, правех им дребни услуги От тях научих, че имат две внучки, студентки в София По- малката е второкурсничка! Други момичета на такава възраст нямаше в кооперацията нямаше.  Разбрах, че съм срещнал по-малката Рядко идвали през учебната година, а за кратко - през лятото
Не се срещнахме през първото лято, бях на студентска бригада, а през второто, заминах на стаж в Германия
На връщане, реших да се отбия в квартирата, да взема един учебник  На вратата ме посрещна бабата и тихо ми каза ,че имам късмет, внучката е тук, след ден заминава Ще ни запознае
Да, беше същото момиче! Усмихнато , приказливо Останах с впечатление, че се зарадва от срещата, заразпитва ме за впечатленията ми от Германия! Имахме тема за разговор!
Внезапно се появи майка ми Изпращала курортисти до Бургас, знаела че влакът от Берлин ще пристигне, но никъде не ме видяла сред слизащите Усъмнила се ,че съм отишъл до квартирата и се оказва ,че не е сбъркала! Завърза разговор с момичето, аз използвах момента да се оттегля, за да се поровя из книгите
Момичето се качи горе, а майка ми дойде в стаята Тихо каза, че това момиче много и харесва/ за пръв път и хареса момиче, с което дружа/ Ако направя така, че то да стане моя жена, ще ме поздрави!
Нищо не отговорих! Нямах идея!

Но информация за момичето, между другото, какво прави ,вече даваше майка й Една година не се видяхме През следващото лято тя отиде на стаж в Германия, есента аз завърших и се дипломирах!
И тогава пламна любовта ни! Но се оженихме след две години! Тя завърши, чертах разни диаграми на дипломната работа, ходих на защитата и и постъпих в казармата  Дойде ми на клетвата във Враца, после идваше в Ямбол, аз прескачах до Бургас, а от Враца - до София, за срещи Насрочихме сватбата така, че да е след уволнението ми Но ни задържаха  Но, както аз помогнах на един лейтенат за сватбата му, като поех войниците му, така помогнаха и на мен, освободиха ме да се подготвям за сватбата  Уволнението ми беше на другия ден, след сватбата!

Почнах работа, любовта ни беше голяма Не изоставях и футбола
Бебето се бавеше Казах на жена ми, бяха и дали мрачна прогноза, да не се притеснява, да не мисли за това И то се появи, като възпаление? Така казваше тя на бебето- на мама възпалението! Лекуваха я за това Но почна да повръща и тя обяви ,че е бременна Приел я същия лекар, който отписал бременност при нея Даже така я посрещнал, каква бременност, това е невъзможно?
Но ,изумен, се убедил, че е възможно?

Беше в шестия месец, на един мач ми счупиха ръката, поне такова ми беше усещането Поду се и посиня Едва го доиграх Прибрах се в къщи, като внимавах да не разбере Но тя усети ,че крия ръката, скочи да я види И се ужаси Алармира баща си беше дежурен в болницата, той каза ,че ме чака да я снима
Като видя, беше категоричен, счупена е!Снима я два пъти, беше учуден ,че е здрава Но ме привика на сериозен разговор Каза, че жена ми много тежко е приела станалото, в шестия месец е, няма гаранция ,че  то няма да се повтори! Трябва да си дам сметка, че може да пометне, което не е изключено да е фатално и за нея Мнението му е ,че трябва да спра с футбола И без това съм ангажиран много, идва и бебето! Казах му, да не се притеснява, взел съм това решение

Много истории мога да разправям, но като ,че ли всичко се изчерлва с думите на проф Тамара Ганчева , моята ръководителка, след защитата на доктората ми Тя отиде при жена ми и я прегърна с думите- Благодаря ти моето момиче, че го изтърпя!

Не и се разсърдих, беше  самата истина!
Безкрайни  командировки, нощите превръщах в ден, за да си помогна
Спомням си, след едно кошмарно зимно пътуване се прибрах тихо, като престъпник в два часа през нощта Но тя скочи, беше плакала Обаждала се в Троян, казали и че съм тръгнал, да не се притеснява,  сигурно съм останал да нощувам в   Габрово, пътищата са затворени
Оставих я да се разтовари,  да и олекне!Женен съм бил за този Троян, да си намеря жена там и да остана там!
Преди това казваше същото за Асеновград, така ,че го приех спокойно!

Или пък пътуването ми за Москва в деня след първите избори Включиха ме в групата допълнително, да спасявам разработката финансирана от СИВ, да не се прекратява!
Застана на вратата и не ме пускаше? Правя ли си сметка, че ще оставя малки деца сираци, ако взривят самолета? Отговорих и ,че това е глупост, ще види ,че ще се върна Нямам избор, трябва да отида!
И насила я отместих от вратата Видях ,че изживяването и е истинско, очите и бяха пълни със сълзи!
Но изпълних обещанието си-върнах се!
Благодаря на съдбата, на оня миг, когато те зърнах за пръв път!

Да си жива и здрава, мила моя!




Гласувай:
21



1. sekirata - Като приказка!
17.07.2023 01:21
Днес такива неща не се случват
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
17.07.2023 07:52
sekirata написа:
Днес такива неща не се случват


Съгласен съм!
В това материално и електронно време в което всека секунда е под контрол, да , изключено е да се случи кое и да е от описаните неща
Да, сега сигурността е по- голяма, за комуникациите - да не говорим, но липсва романтиката на неизвестното!
цитирай
3. katan - Красива история. Истинска!
17.07.2023 08:46
Честит рожден ден на жена ти, Иване!
Да е жива и здрава! Прави я щастлива всеки миг!
Благодари на съдбата за подаръка, който ти е направила - някога, някога, толкова някога, колкото цял един живот!
Обич и щастие ви пожелавам от сърце!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ЕДНА ПРЕКРАСНА И ДОСТОЙНА ЖЕНА!
цитирай
4. pantaleev - Живи и здрави да сте! А в онези &qu...
17.07.2023 09:23
Живи и здрави да сте! А в онези "лоши" времена според някои нещата са били по истински във всяко едно отношение. :)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
17.07.2023 12:00
katan написа:
Честит рожден ден на жена ти, Иване!
Да е жива и здрава! Прави я щастлива всеки миг!
Благодари на съдбата за подаръка, който ти е направила - някога, някога, толкова някога, колкото цял един живот!
Обич и щастие ви пожелавам от сърце!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА ЕДНА ПРЕКРАСНА И ДОСТОЙНА ЖЕНА!


Благодаря ти, Катя!
Трогнат съм от сърце от написаното от тебе!
Тамара Ганчева беше водеща жена в полимерната химия! Имаше предвид, че е правила жертви, за да успея, което си беше вярно Но можеше да се изтълкува и в прекия смисъл
Винаги имах едно на ум, особено, когато се скараме! Че може да ми бъде напомнено....
Минаха доста години, беше в зората на демокрацията, но никога думите на проф. Ганчева не ми бяха напомнени в лошия смисъл Беше наясно, какво има предвид, гордееше се с него и никога не си позволи да го охлюва!

Благодаря ти Катя, ти си истински човек!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пантич!
17.07.2023 12:11
pantaleev написа:
Живи и здрави да сте! А в онези "лоши" времена според някои нещата са били по истински във всяко едно отношение. :)


Благодаря ти за прекрасните пожелания, трогнат съм!

Да, имаше нещо ,което сега не е дефицитно, а направо липсва- човещина! Може би ще напиша нещо, благодарение на тебе и на тази тема, затворена днес страница!
Благодаря ти Пантич, искрено!


цитирай
7. donchevav - Какъв разказ - готов сценарий за ...
17.07.2023 15:00
Какъв разказ - готов сценарий за филм! От ония, които най-много обичам - с много изпитания, романтика и щастлив финал!
Точно този вид твои постинги са ми най-любими, струва ми се, че в тях си най-много себе си. И тази история с чакането - едно разминаване на улицата, без уловен неин поглед дори - и после дни, месеци, година и повече в очакване.
Със сигурност не е било случайно - и майка ти го е усетила веднага. Майките никога не грешат - а какво остава за твоята майка, за която съм чувала толкова хубави, толкова силни, необикновени неща!
Щастливец си ти, Лео, с тия изключителни жени около себе си! С майка ти, със съпругата ти! И с децата ти - дъщерята е по-голямата, нали? Бебето, за което разказваш. И със синеоката внучка, явно спортистка - като дядо си! И с прекрасния син!
Живи и здрави да сте всички, обич, сговор, успех и късмет!
А на жената, която красИ живота ти, пожелавам все така да блести през твоите очи и обичта ти - неземно видение, докоснало някога сърцето ти, щастливо съдбовно пресичане, белязало живота ти, твоето вдъхновение и гордост, твоят най-истински смисъл.

Честит рожден ден на съпругата!
Весел празник!
цитирай
8. avangardi - Честит рожден ден на съпругата, Иване!
17.07.2023 17:34
Красота, нежност и доброта!
Дано винаги да си така прекрасна и да радваш хората, които те обичат, както и те теб!
Весел празник!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Венета!
17.07.2023 17:49
Благодаря ти Венета, много ме зарадва твоят коментар!
Благодаря ти за чудесните пожелания и тълкуване!
На мен пък тези твои коментари са ми любими и затова ревнувам, когато ги няма!...
Да, уловила си всичко, че погледът, с който не ме е удостоила, е причина за всичко Казах и след години, че първата ни среща, всъщност е била втора?
Тя не се изненада? Известен писател беше казал, че ако една жена не ви гледа, това не означава, че не ви вижда! Накара ме да умувам, защо не се изненада?
И разбрах, че е имало и друга среща, която е била първа!
Аз се движех в този район Но, тогава аз не съм я забелязал, рядко поглеждам хората, които срещам, особено ,ако са в група
И тя ме е наказала, заслужено!

Дъщерята е по- малката Нейното раждане също беше куриозно! След като жена ми постъпи в родилното, отидох на работа Предното раждане беше продължило почти денонощие, смятах, че ще се повтори Все пак, отидох да звъня в родилното, поне да разбера, как е, нямаше и два часа от постъпването и в родилното? Изчаках да и направят процедурите и тръгнах
Докато обяснявах на акушерката,кой съм и за коя родилка питам, тя ме прекъсна с думите че имам прекрасно момиченце! Казах и, че бърка, не е възможно!- Възможно е- бяха думите и и каза имената на жена ми Звъннах в къщи, да съобщя радостната вест .
Вдигна слушалката тъстът. До него чувах тъщата- Какво става?
Той реагира спонтанно с думите към нея- - Голям майстор, момиче е! Тя, в неин стил , го скастри!
После разбрах майсторлъка- първото момче, второто- момиче
Тъстът е очаквал жена ми да е момче, но, за мой късмет, това не се е случило! Но благородно, радваше се за мен!
Беше голям човек!
Относно очите, да до три години и двамата бяха със сини очи. После, като на Левски, станаха сивосини! Жена ми е с тъмнокафяви, почти черни
Веднъж тъщата я попита, пред мен, как ги ражда такива синеоки ! Жена ми я отряза, да пита за това мен, щом толкова се интересува!Интересът на тъщата изчезна моментално!
Права си за майка ми! Аз се убедих в годините, че тя наистина я харесва! Винаги прескачат искри между снаха и свекърва, но в трудни моменти, тя винаги беше на нейна страна! Винаги я защитаваше, беше на нейна страна!Помагаше и ,без да каже и опака дума за нея!

Благодаря ти Венета, грогна ме, много!

Всичко най- добро ти пожелавам!

цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Илке!
17.07.2023 18:27
8. avangardi - Честит рожден ден на съпругата, Иване!
17:34
Красота, нежност и доброта!
Дано винаги да си така прекрасна и да радваш хората, които те обичат, както и те теб!
Весел празник!
цитирай

Изтрий

Благодаря ти за отзива и за пожеланията, адресирани към съпругата ми!
Ще и и ги предам!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
11. kvg55 - leonleonovpom2,
17.07.2023 23:24
Аха, и мойта така вика : Друга нема да те изтърпи.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
17.07.2023 23:56
11. kvg55 - leonleonovpom2,
23:24
Аха, и мойта така вика : Друга нема да те изтърпи.
цитирай

Изтрий

Да, приличат си, все едно една майка ги е раждала Често ми се казва това Че ме давала, на която ме поиска! Късно е Мара да се побара, но винаги доказва обратнотоЗатова се отказах, да уговоря някоя, да каже ,че ме иска, да я пита, дали ме дава? Не за друго, ще и оскубе косите
Когато обгорях, отказах да остана в болницата и се прибрах Захвърлих престилката, на която дължа спасението си в коридора
Като влезе ,развика се в коридора, какъв е този Нефтохим тук?Престилката беше напоена с бензин, от най-миризливия!
И като влезе в стаята, ревна- Какво са ме направили?
Когато трябваше да ми сменят превръзките, придружи ме
Като снеха бинта от ръката ми, припадна! Разтичаха се да я свестяват! Казаха и повече да не идва!
Не ни искат , но плачат за нас!
Женска логика!
цитирай
13. bojo12345 - Каква история на живота от едно безразличие!
18.07.2023 13:29
Ами ако те беше погледнала "свалящо" веднага? Ванка, не ща да си помисля какви кросове щеше да правиш около нея,(както и аз правех около моята?)
Живи и здрави да сте и двамата и да живее Любовта!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
18.07.2023 14:28
bojo12345 написа:
Ами ако те беше погледнала "свалящо" веднага? Ванка, не ща да си помисля какви кросове щеше да правиш около нея,(както и аз правех около моята?)
Живи и здрави да сте и двамата и да живее Любовта!


Жените са по- хитри от нас! Да, това в момента ме подразни и реално, то е причината да се хвана в капана!
Но, след години ми стана ясно, че тя тайно ме е наблюдавала, а и ме е виждала и преди това!
Но, инициативата е трябвало да е моя!
Рисково, но, ако не се получи, има и други Но ще бъде сигурна, че е обичана!
Благодаря за отзива и за добрите пожелания!
В Пещерския край в такъв случай добронамерено казват- Да ти е върнАто!

цитирай
15. tonsun - Да ти е жива и здрава! Да сте живи и ...
18.07.2023 22:46
Да ти е жива и здрава!
Да сте живи и здрави и все така обичащи се!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
18.07.2023 22:54
tonsun написа:
Да ти е жива и здрава!
Да сте живи и здрави и все така обичащи се!


Благодаря ти от сърце за отзива!
Трогнат съм от пожеланията!

Всичко най- добро и на тебе пожелавам!
цитирай
17. sekirata - Да не пресъхва любовта Ви!
19.07.2023 01:29
Бъдете...
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Анита!
19.07.2023 07:19
Благодаря за добрите пожелания!
цитирай
19. tota - Честит рожден ден, на твоята сродна душа, Иване!
21.07.2023 11:52
Прекрасно разказано! Късметът е бил на твоята страна! Благословени, да сте!
цитирай
20. tota - Честит рожден ден, на твоята сродна душа, Иване!
21.07.2023 11:53
Прекрасно разказано! Късметът е бил на твоята страна! Благословени, да сте!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
21.07.2023 16:55
19. tota - Честит рожден ден, на твоята сродна душа, Иване!
11:52
Прекрасно разказано! Късметът е бил на твоята страна! Благословени, да сте!
цитирай

Изтрий

Благодаря за паздравленията и и за пожеланията - също!
Трогнат съм, много!

Всичко най- добро ти пожелавам!
цитирай
22. shtaparov - Страхотна история- изживях я за...
25.07.2023 18:11
Страхотна история- изживях я заедно с теб,поздравления!!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
25.07.2023 20:18
shtaparov написа:
Страхотна история- изживях я заедно с теб,поздравления!!


Благодаря ти, трогна ме!
Наистина, историята е като в приказките, проточи се в годините, но с бонус евентус! Но, справихме се с изпитанията на времето!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9359294
Постинги: 1358
Коментари: 29766
Гласове: 103284
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930